zondag 2 oktober 2011

Tinka Bella is af, albino egel en meer.

Vandaag de drukkers erop gezet dus de eerste jas voor het najaar is klaar!

Voor Isis stof besteld voor een jas, rood met veel bloemen en een knalroze borgvoering ;)

Emi is al een paar dagen niet helemaal fit maar ja een tukje doen is natuurlijk niet stoer..
Tja dan val je dus in slaap op de bank.

Even een leuk plaatje van Frodo die het water voor de plantjes oplikt ;)

Dit prachtige lapje tricot velours vond ik zomaar op de markt voor 2 euro.
Ik ga er een bandito voor Isis van maken met oranje boordstof.

Op diezelfde markt vond ik deze tricot met flockopdruk, dat wordt een jurk voor mijzelf.

En dit is een albino egeltje in onze poort.
Er zitten hier vrij veel egels dus daar kijk ik niet van op maar een albino is toch wel weer speciaal genoeg voor een foto.

Tis een beetje een van alles en nog wat post geworden vandaag.
Ik hoop binnenkort weer wat najaarsnaaiwerk te kunnen showen.


3 opmerkingen:

  1. Mooie jas! Leuke koopjes heb je gescoord en wat een schattige foto van Frodo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De jas is heel erg mooi geworden... De stofjes vind ik echt superleuk... En Frodo, das een echte kat, die van ons deden dat ook altijd...
    Beterschap met Emi...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, wat een mooie jas! die combinatie van stofjes is écht heel erg leuk! Ik kijk al uit naar je volgend exemplaar :-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen