vrijdag 7 oktober 2011

Slaapperikelen

Gisteren is Isis uit het campingledikant gevallen.
Ze probeerde eruit te klimmen blijkbaar en viel er toen uit, gelukkig kwam ze op een dekbedje terecht en heeft ze zich niet bezeerd maar toen was het wel duidelijk dat het tijd was voor een peuterbed.

Dus eind van de middag de bedjes geregeld, Emi heeft nu een nieuw wit bedje en Isis heeft het rode bedje van Emi.
Maar ja toen moest er nog geslapen worden....................

Isis had door haar klim en valpartij haar middagdut gemist en als ze die mist is het 'savonds vaak heel lastig om haar in slaap te krijgen omdat ze dan te moe is.

Zo ook gisterenavond en dan ook nog ineens in een groot bed. In de eerste instantie vond ze het allemaal wel leuk, een bed waar je gewoon uit kan stappen en lekker kan spelen maar toen papa en mama weg waren en de deur dicht was...................toen was het niet meer leuk.
Ze was doodmoe en waar was nou ineens haar bedje want dit rode grote ding.......
Hoe dan ook rond 12 uur viel ze eindelijk in slaap en kon ik ook naar bed.

Rond 2 uur hoorde ik gejammer en toen ik ging kijken lag ze op de grond met haar hoofdje op het oude matras wat ik voor de zekerheid naast het bed had gelegd, terug in bed en ze sliep verder.

Toen om 4 uur weer gejammer en daar lag ze weer ons kleine dametje, terugleggen vooroorzaakte een hoop paniek en ik bedacht dat ik haar maar meenam naar ons bed om te kijken of ik haar rustig kon krijgen want ze was zo overstuur.
Uiteindelijk viel ze naast mij in slaap, Jan had nachtdienst dus ruimte zat ;) en zo werd ik vanmorgen wakker met een klein dametje opgekruld naast me.

2 opmerkingen:

  1. Ooo, ja... kleine meisjes worden iets minder kleine meisjes... Want ja... dit zijn toch wel spannende tijden voor zo'n ukkie.

    Ik heb bij Bridget, die sliep namelijk ook dwars in bed, en ik voorzag al een duikeling met hoofd naar beneden, een anti-uitkukelrekje aan haar bedje vastgezet. Zo eentje met van dat kippengaasstof, dus bezeren kán gewoon niet en uitkukelen ook niet.

    Ik hoop dat je binnenkort lekker door kan slapen en de kleine prinses in haar bedje blijft!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat een veranderingen weer voor de kleine isis! Hopelijk kan ze een beetje wennen aan haar "grote meisjes" bed...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen