zondag 9 oktober 2011

Weer een Bandito in de maak

Vanmorgen de Bandito zonder rits aangepast bij Isis en vind het zo'n leuk model dat ik dacht Emi moet er ook eentje.
Al tijden lag er een lap bugs stof van Farbenmix te wachten op een goed idee en nu wist ik het ineens; insectenliefhebber Emi krijgt een keverBandito.
Deze keer 5 cm langer dan patroon en met gevoerde capuchon ipv zo'n bandje erin.
Stof voor de boordjes was nog even puzzelen want ik had niet genoeg effen rood maar ook niet genoeg campan dus dan maar een beetje van allebei ;)
Donderdag even op de markt op ritsenjacht.

En ja heb alleen nog maar de stof geknipt ;) Isis is weer/nog steeds megasnotterig dus die slaapt nogal onrustig.

Verder nog wel het patroon voor de rok uit de laatste Knip voor mijzelf getekend.

1 opmerking:

  1. Dat is een hele uitdaging om de boordjes voor elkaar te krijgen. Maar het ziet er vrolijk uit!

    Groetjes, Collie

    P.S. mijn bloemenrokje schiet niet op, omdat mijn ruitjesrok niet opschiet (grrr)!

    BeantwoordenVerwijderen