zaterdag 8 oktober 2011

Emi steelt de show en Bandito in de maak

Emi had vandaag poseerzin ;)
Nieuwe kleding en nieuwe laarzen leverde deze plaatjes op.





En Isis doet het helemaal goed in haar nieuwe bedje dus had ik eindelijk weer naaitijd.
Ben begonnen aan een Bandito van de mooie lap velours die ik op de markt scoorde.
Nu alleen nog een rits die heb ik niet in huis.
Paar dingen doe ik volgende keer anders; mouwboordjes pas eraan als mouw aan de onderkant gestikt is oa.
Maar voor de eerste keer Bandito en de eerste keer velours ben ik niet ontevreden.

3 opmerkingen:

  1. Had ook al op facebook gereageerd, maar tis echt een fotomodelletje!! Heel erg leuk!! De bandito wordt ook erg leuk!
    Wat fijn dat Isis al gewend is aan haar grote bed... Denk dat Senna binnenkort ook een "grote meisjes" bed krijgt...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad, je oudste dochter krijgt stilaan modelallures :-) Grappig om te zien, niet?

    Je bandito ziet er weer heel erg leuk uit.

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, wat een model hè. Héérlijk zo onbevangen in de lens kijken, leuk!!

    Fijn dat de kleine dame lekker slaapt in haar bedje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen