zaterdag 22 oktober 2011

Isis in Izzy en de 2 Bandito's zijn klaar

Vanmorgen de jas even gepast bij Isis, had ik tussendoor ook al steeds gedaan om te checken of er niet iets aangepast moest worden, en hij past perfect!



Vanavond heb ik de ritsen in de Bandito's gezet zodat die ook eindelijk helemaal klaar zijn.
Voor Emi

Voor Isis

Ben niet ontevreden, patroon is superleuk en gaat zeker vaker gebruikt worden.
Maar een paar dingetjes ga ik toch anders doen.
Morgen een kijken hoe de vestjes staan/zitten.

En morgen naar het Stoffenspektakel dus waarschijnlijk binnenkort weer buitfoto's



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige jas! Mag ik vragen waar deze stof van is (merk)? De Bandito's zijn ook leuk geworden!
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Polytex jassenstof is het, er is ook een geweven katoen van.

    Groetjes
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Het jasje staat Isis heel schattig. De vestjes zijn ook hartstikke leuk geworden...

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het jasje helemaal te gek,Oilily achtig!En de bandito's zien er goed uit,heerlijke vestjes om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen