zondag 30 oktober 2011

Rokjes en kinderboerderij

Ik maakte nogmaals de rok uit de Knipmode uit februari.
Deze keer van een stuk ribcord wat ik voor 10 euro meenam van het Stoffenspektakel.
Ik haalde er ook nog een rokje voor Emi uit, hiervoor verknasterde ik een Roospatroon en er is nog een stuk over dus ik denk dat Isis er ook een rokje van krijgt ;)




Vanmiddag deden we een rondje kinderboerderij, altijd leuk.









Nu bezig met nog een rok voor mij.
Dan nog een jas voor Emi, zelfde als die van Isis maar andere kleuren.
Sterrenjas die nog afgemaakt moet worden en wat kleding voor Emi en Isis en mijzelf.
Kortom ik verveel mij niet ;)


1 opmerking:

  1. Jij bent lekker aan de tempo zeg!! Leuke foto's trouwens heb je genomen.

    Oh, nee ik verveel me ook niet, hahaha, nooit eigenlijk. Ik ben blij dat ik de lange broek voor Bridget, waar ik maandag mee begonnen ben, nu bijna af heb. Nog even 4 knoopjes aanzetten dan is ie af... Ze wil hem graag morgen aan... en dat wil wat zeggen, want het is geen broekenmeisje...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen