vrijdag 28 oktober 2011

Verrassingszakken

Vandaag kwamen ze binnen mijn verrassingszakken van Michas.
En ik vind ze erg leuk, zeker voor herhaling vatbaar.

Tricots
Denk dat de vogeltjes een jurkje worden, de rest weet ik op dit moment nog even niet.

Katoentjes
Emi wil een pyama van de taartjes, daar moet ik dan nog wat bijzoeken want voor Gutenacht van FM heb ik volgens mij 2 meter nodig en het patroon heb ik ook nog niet ;)
De hartjes vogeltjesstof lijkt me ook leuk als pyama en de paddo's nog geen idee.

Naast dit pakket heb ik ook een opstrijkpakketje gekocht en ook die is leuk.
Geen foto gemaakt sorry maar er zitten glitterpaddo's in en ballerina's en een egetjesset en appeltjes en meer.

1 opmerking:

  1. Wauw, dat zijn leuke stofjes zeg!!! Daar komen vast een zeker weer mooie creaties van!
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen