dinsdag 11 oktober 2011

Bugs Bandito

Bandito is op de rits na af, nu liggen er 2 te wachten tot ik ritsen ga bestellen ;)


Heb deze keer de muts gevoerd omdat ik dat naadje ook met band afgewerkt eigenlijk niet zo mooi vind.
En 5 cm verlengd voor Emi leek mij dat wel prettig.
Nu nog iets bedenken voor erbij, denk een rokje.
Ik heb nog een stukje band van de bugs serie waarmee ik het rokje dan kan opleuken zodat het een setje is maar ben er nog niet helemaal uit wat voor stofje het moet worden en wat voor model.

Toen dacht ik dat ik de stof voor mijn rozenrokje wel kon gaan knippen maar oei wat een glibberig spul is dat om te spelden en het is een beetje gekreukt dus morgen eerst maar de strijkbout erover.
Toen maar patroon getekend voor de rok die ik van mijn lap velvet ga maken.

Nog even een schattige van Isis die het zeer serieus nam dat foto's maken ;)


1 opmerking:

  1. Wat is die bandito mooi geworden! Snel ritsen bestellen, zou ik zo zeggen, zodat je dochter snel kan gaan pronken met haar leuke vestje :-)

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen