woensdag 19 oktober 2011

Velvet rok, naar Thomas en Isis in het peuterbed

Buitenkant van de jas zit in elkaar en ik had zin om even iets tussendoor te maken.

Tijd geleden kocht ik rib voor een rok.....die rib werd een jas voor Emi.
Ik kocht een velvet voor een jurk maar vond de stof daarvoor te stug......
uiteindelijk besloot ik tot het patroon van de rok die ik van rib wilde maken.
Goede keus vind ik zelf en het restant wordt een rok voor Emi.


Patroon komt uit een Knip en denk dat ik het wel vaker ga maken.
Veel plooien maar het is gelukt!

Vanmiddag zijn Emi en ik naar de musical van Thomas de Trein geweest en dat was erg leuk.
Voor Emi de eerste keer theater en dan maakte uiteraard diepe indruk.
Zo zag ze eruit:
De muts is gebreid door een vriendin en de wol is van Lucious Little Somethings.

Totaalplaatje ;)

Isis slaapt inmiddels alweer een tijdje in het peuterbed en dat levert soms leuke plaatjes op.

En ja voor het slapen trekt ze regelmatig alle kleding uit de kast vandaar de troep op de foto.

Ook wakker is het best een boef.





2 opmerkingen:

  1. Mooie rok is het geworden, ook lekker warm! Ik heb vandaag de babyrib eens m'n kast uitgetrokken, ik wilde opmeten hoe groot die lappen nu eigenlijk waren... centimeter zoek... dus nog niet gemeten, hahaha. Komt morgen wel weer!

    Leuk naar het theater met je dochter, super! En wat slaapt de kleine boef lekker, heel herkenbaar die kleding op de grond, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik heb er nog aan gedacht om het op Sancho te vragen, maar op deze machine zit nergens een typenummer of zoiets en er zijn zoveel soorten... Dus ik dacht dat is spijkers zoek op laag water, hahaha.

    Maar bedankt, de volgende keer zal ik toch gewoon vragen!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen