dinsdag 25 oktober 2011

Nepbont bodywarmer...

Je ziet het veel nu, nepbont bodywarmers.
Ook in de patroonboekjes duiken ze steeds weer op.
En deze avond besloot ik tot een hele foute.

Combi van veel verschillende diertjes en gevoerd met een roze ruit...
Ach hij is wel lekker warm ;)

Verder heb ik de Emely van Farbenmix voor Emi geknipt van het restant van de velvet die ik voor mijn rok gebruikt heb.
Wordt alleen de rok en hopelijk is de stof hiervoor niet te zwaar.

Jas hangt even te wachten tot ik de knoop heb doorgehakt.
Ik denk stukje band op de schouderpassen en aan de mouwen.
Verder doorstikken met roze, moet toch doorstikken kan het net zo goed met roze.
En idd een vrolijke sjaal erbij.
Hij is nog erg ruim maar dan kan ze hem van het voorjaar ook goed gebruiken want voor de echte winter is het een te koude jas.

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik heb een aantal jaren geleden ook zo'n "fout" bontje gekocht, wel in dezelfde soort bruintintjes, maar wel in een soort streep...

    Ik weet nog steeds niet wat ik er mee aan moet. Ik heb wel een stukje verwerkt in een carnavalsjurk van Bridget afgelopen winter, maar ik heb nog steeds een flinke lap over.... Tsja... koud heb ik het vaak genoeg, misschien ook in een bodywarmer verwerken, binnen- of buitenkant... Ik weet het nog niet...

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow echt gaaf! Zo lekker gedurfd daar hou ik wel van!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen