vrijdag 4 november 2011

Gepimpte shirts

Inmiddels ligt er van alles geknipt klaar om genaaid te worden.
2 rokjes voor Emi en een bijpassend shirtje en legging.
Verder heb ik een rok voor mijzelf gemaakt, voor de verandering ;)
En verder druk met de voorbereidingen voor Emi's verjaardag en de december feesten.

Vandaag pimpte ik wat kale shirtjes zodat Emi weer wat heeft voor op haar rokjes.


De paddestoeltjes komen van Action en de andere zijn van Michas.
Ik moet zeggen dat de kwaliteit van de velours van Michas tegenvalt, sommige stukjes krijg ik nu al niet vast.
Normaal koop ik ze ergens anders en die zijn een stuk beter maar goed we zien wel hoe lang ze het uithouden.

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee, zo maak je van eenvoudige shirtjes in een handomdraai iets moois! Erg leuke shirts allemaal!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen