dinsdag 22 november 2011

Wat maak ik nu?

Tja ik riep wel dat ik niet aan tasjes doe.........

Ik heb een grote plastic Zwitsalbox met dingen die niet af zijn; sommige alleen geknipt, anderen aan begonnen maar niet verder gegaan, etc.

Ik besloot maar eens een duik in de box te nemen, ik vond oa;

- een Odilia, geknipt maar verder nog niets mee gedaan, deze ligt nu op mijn stapeltje

- een Roos 4004, geknipt en daar heb ik gisteren aan gewerkt.
Had een strook te weinig maar geloof dat ik dat gedaan had omdat ik te weinig van de hartjesstof had en miste het beleg dus dat moet ik nog even van een ander stofje knippen en nog even speuren naar een ritsje en dan maar hopen dat het nog past. Om een of andere reden heb ik hem smaller geknipt of de band breder geknipt........

- Een lap vrolijke Stenzo stof, geen idee wat die in de bak deed, blijkbaar had ik er een idee mee maar niet uitgevoerd. Ik besloot een jurk uit Knippie winter 2008 te knippen, enigzins aangepast want een ballonkraag en een ballonrok vind ik wat veel van het goede.
Bovenstukje zit inmiddels in elkaar, weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. 
Eronder komt dan een wijd rokdeel, hoewel het volgens het patroon echt heel erg wijd is dus misschien ga ik dat wel anders doen maar dat zien we morgen dan wel weer ;)

De rest van wat er in de bak zat? Dat zit er nog in voor een volgende keer ;)

2 opmerkingen:

  1. Aaah, jij hebt een je-weet-wel-box :-) hahaha. Er zitten leuke dingen in die box, dus ik zou zeggen, lekker aan de gang, want ik ben benieuwd wat je aan de onderkant van plan bent, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik heb ècht het boekje nog niet genoeg doorgeneusd, dat wijde geheime missie rokje is super! Had ik niet eens gezien!!!, maar wel een stukje langer inderdaad.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen