maandag 7 november 2011

Imke, Emely en Laguna zijn klaar

En hoewel ik er zoals altijd wel verbeterpuntjes in zie 
vind ik het voor een eerste
keer legging en shirt niet verkeerd.
Ben niet helemaal zeker van het model rok,
had misschien beter zo'n verknasterde Roos kunnen maken.
En qua shirtje wil ik toch het Antoniapatroon maar eens aanschaffen.
Dit is wel erg pyamalook.
Verder heb ik alle naden met de steek voor vastnaaien en afwerken in een genaaid
hopelijk is dat sterk gemoeg.
Maar goed is eigenlijk hetzelfde als wat de locker doet natuurlijk.
En de zomen wil ik toch eens met tweelingnaald gaan proberen.

Verder is het wel een vrolijk geheel zo.

Vanmiddag ook de stof voor de knuffeljurken geknipt, enige wat nog nodig is is 1 rits, een blinde van 22cm dus moet nog even bedenken hoe ik dat ga doen, alleen een rits bestellen vind ik wat overdreven en donderdag naar de markt gaat niet lukken maar goed kan in ieder geval gaan beginnen.

1 opmerking: