zondag 20 november 2011

Roos 4007 en 4009 zijn af!

Eindelijk had ik een rits dus nu is ie af en ik vind hem superleuk.
Hopelijk heb ik de maat goed aangepast, had de 4009A maar das nog te groot dus zelf verkleind.

En tja waar sommige onder ons dingen in tasjes stoppen hing deze jas al die tijd aan mijn stoel.
Te wachten om afgemaakt te worden.
Vanavond mijn best gedaan en nu kan de jas netjes aan de kapstok ;)

Het is een Roos 4007A maar het ging allemaal niet zoals ik wilde.
Voeringstof was een ramp en de jas was zo strak maar nu met wat versiering en de boordjes die ik erbij bedacht ben ik er toch wel tevreden over.

4 opmerkingen:

  1. Het eindresultaat mag er zijn hoor. Heel erg leuk geworden!!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha, ja die tasjes die weten mij af en toe goed te vinden! De jas mag zeker aan de kapstok, maar vooral lekker gedragen worden... fijn dat 'ie uiteindelijk helemaal naar je zin is geworden.

    Het rokje is ook weer een vrolijkerd geworden.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, ik weet dat het al een hele poos geleden is, maar weet je nog welke de buitenstof is of van waar hij kwam?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De sterrenstof is van Farbenmix als ik het goed heb, in ieder geval heb ik het gekocht bij Kleurenmix ;)

      Verwijderen