dinsdag 27 september 2011

Getagd!



En toen was ik hem blijkbaar ;)

Goed het is dus de bedoeling dat ik 10 dingen over mijzelf vertel die jullie nog niet weten..............sommige van jullie weten volgens mij alles dus dat gaat niet lukken maar 10 dingen over mijzelf dan maar.

1. Ik ben dol op naaien.....................dat weet volgens mij echt iedereen ;) Doe ik nog niet zo heel lang trouwens. Als kind en tiener freubelde ik wat af en toe maar toen jaren niet..........tot Jan mij een naaimachine kado gaf toen was het hek van de dam ;)

2. Ik ben dol op horror en cultfilms. Als kind al keek ik graag naar Nightmare on Elmstreet.

3. Ik lees graag en dan eigenlijk zo'n beetje alles................ok behalve stuiverromans enzo daar word ik niet blij van.

4. Ik heb een vakdiploma parfumerie gehaald ;) Volgens mij zijn er weinig die dat weten.

5. Ik zou graag noors en grieks leren.

6. Ik heb een zwak voor koffiezetapparaten ;)

7. Ik vind zelf jam maken een zeer rustgevende bezigheid.

8. Aanvulling op punt 1; ik zou heel graag historische kostuums enzo leren naaien.

9. Ik zou graag kerst in een blokhut in de sneeuw in Scandinavie willen vieren.

10. Ik vind een baardagame een supergaaf huisdier.

Pfoei zo dat zijn er 10.

En dan tag ik bij deze CreaLexie.

1 opmerking:

  1. he jakkers een baardagame ....bbbrrrhhh...de rest wist ik eigenlijk wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen