donderdag 1 september 2011

Artis en the making of Emi's jas

Gisteren een dagje naar Artis geweest. Helaas hadden meer mensen dat plan en daardoor was het erg druk in de dierentuin. Voor het apenhuis stond een megarij en in de vlindertuin waren meer mensen dan vlinders.
Toch hebben we een heerlijke dag gehad met prima weer en de dames hadden het ook goed naar hun zin.











We kochten een vriendje voor Artis


Verder ben ik begonnen aan de jas voor Emi, de New Look jurk heeft een ander wit stofje nodig want wat ik in gedachten had gaat niet lukken ;)
En wat een ramp is dat zeg voering met fiberfill, brrrrrr, het glibbert alle kanten op en door het fiberfill krijg ik jeuk maar goed straks heeft ze wel een warme jas.

Mijn eigen jas is een drama geworden, althans had leuk patroon getekend en stof geknipt allemaal netjes.
Maar toen kwam de beschrijving, in een blond moment had ik al getekent en geknipt terwijl ik normaal eerst de beschrijving lees voordat ik besluit of ik iets wel of niet ga maken, en die was wazig......
en toen ik het een beetje begon te snappen bedacht ik dat dat niet echt mooi was met de stof die ik had geknipt........
Tja ik zei het al drama.
Denk dat ik voor mijzelf maar een jas koop en wie weet alsnog die andere ga proberen maar dan heb ik in ieder geval een jas en is de druk niet zo hoog.


1 opmerking:

  1. fijn dat jullie z;n leuke dat hebben gehad!

    o ja misschien leuk voor je bij de boekvoordeel hebben ze toy story inpakpapier voor een euro de rol ;)

    BeantwoordenVerwijderen