donderdag 28 juli 2011

BK 3026, gezwoeg met tricot en Isis haar jurkje past nog steeds

Emi is weer superblij met de jurk die is gisteren in elkaar zette, ik ga wel de schouderbanden smaller maken maar verder ben ik uiteindelijk toch wel tevreden.



Tja poseren werd hert niet vandaag, de tv stond aan he ;)

Vandaag ging ik verder met het knippen van de jas maar ik bleek te weinig flanel te hebben voor de voering.
En toen bestelde ik nieuwe in Amerika, dat duurt dus wel ff voor ik daar mee verder kan.
Ach dacht ik dan ga ik van het paneel tricot 
maar even de tricotjurk maken...
Op zich een simpel model, knippen had wat aandacht nodig want ik wilde de stof natuurlijk zo mooi mogelijk laten uitkomen, maar ja ik en tricot was tot op heden geen match.
Ik heb dan ook behoorlijk zitten zwoegen maar wel heel veel geleerd.
Naadband, biezen, wel of geen stretchsteek.
Hoe dan ook op de armsgatbiezen na is de jurk af en ik vind het echt supergaaf geworden.
Morgen afmaken en foto.

Vandaag droeg Isis een jurkje wat ik maakte toen ze een maand of 6 oud was. Helaas staat de foto van toen niet op mijn netbook dus alleen even de foto van vandaag.


1 opmerking:

  1. Oh, wat een schattig jurkje! Het staat je kleintje super!

    groetjes,

    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen