zaterdag 16 juli 2011

Begonnen aan 5 van 7 en de kamers van de meiden.....

Vanavond begonnen met het naaien van deel 5 van de uitdaging.
Het is uiteindelijk een jurkje uit een Burda geworden, mijn eerste Burda projekt voor mijzelf dus ben erg benieuwd hoe de pasvorm is.


Verder een verhaal over de slaapkamers van de meiden hier.
Isis haar kast blijkt toch wel klein voor kleding voor een dame van haar leeftijd dus die hadden we te koop gezet.
Inmiddels is er een koper dus die kast gaat volgende week weg.
De commode en de kledingkast van Emi gaan dan naar Isis haar kamer en Emi krijgt een Stuva kastcombinatie van de Ikea.
Daarnaast was hier al weken gedonder met Isis die maar niet in slaap kon komen, steeds als ze bijna sliep beukte ze met haar benen tegen de achterkant van haar ledikant en hop was ze weer wakker en ging ze lawaai maken.
Dus daar moeten we wat mee, maar ja wat doe je met een 17 maanden oude dame.
Uiteindelijk hebben we haar tijdelijk in haar campingbedje want dat maakt niet zoveel herrie ;)
En volgende week krijgt zij een peuterbedje met zo'n bedhekje ervoor tegen het uit bed vallen.
Hopelijk hebben we dan weer een Isis die goed slaapt want dan slapen we allemaal beter.
Tegen die tijd komen er uiteraard foto's van de nieuwe kamers.

2 opmerkingen:

  1. O, wat leuk... dit jurkje was één van de twee jurkjes die ik vanochtend in mijn handen had!! Alleen kon ik niet zo snel een soepel lapje vinden, die groot genoeg was!! Hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha das ook toevallig. Volgens mij hebben we aardig dezelfde smaak.

    BeantwoordenVerwijderen