zondag 31 juli 2011

Druk weekend en tja smocken......

Dit weekend weinig genaaid aangezien we het druk hadden met andere dingen.



Dit stond op mijn planninglijst voor Isis dus vandaag ging ik met goede moed aan de smock........
Na wat gegoogle kwam ik erachter dat het met een horizontaal spoelhuis allemaal wat lastiger smockt maar goed ik kreeg het smocken op zich wel voor elkaar.
Maar toen de smocklijntjes erin zaten vond ik het ineens niet mooi......
Ik ga dus wat anders doen met het patroontje, denk rimpelen en dan ritsje in de achterkant ofzo, anders is het zonde van mijn mooie stofje.
Nog maar even goed over nadenken dus.

Toen dacht ik ach ik probeer een hipster te maken met het bekende Ottobre patroon.
Dat was niet moeilijk maar toen bleken de pijpjes gewoon omgezoomd te worden......dus met zoompje in het kruis......lijkt me niet fijn zitten................ook nog maar even op broeden dus.

Verder nog op de lijst;
- Tulpjesjurk
- Rokje


- Kimono jurk, wacht nog op pipingband.....


- Jurkje voor Emi


- Jas, voering in bestelling

En daarna heb ik alweer een lijstje in mijn hoofd ;)
Maar daar moeten jullie nog even op wachten want dit wil ik eerst af hebben........en ja dat kost moeite want ik heb nogal de neiging om weer aan iets anders te beginnen als ik een ideetje zie.....

1 opmerking: