donderdag 7 juli 2011

Emi en Isis en begonnen aan de uitdaging

Op Sancho loopt de uitdaging om 7 dingen te maken in 14 dagen, na lang getwijfel heb ik toch besloten het te proberen en maar te zien waar we uitkomen.

De lijst tot nu toe:
- Feliz, zit deels in elkaar
- halterjurkje
- korte broek
- jurk nr 19 uit Knip juli 2010, stof is inmiddels geknipt
Voor de rest denk ik meer jurken voor mijzelf maar kan nog alle kanten op dus pin mij daar niet op vast, moet ook eindelijk eens mijn tulpenjurk af gaan maken.

Verder gaat het met Emi steeds beter, ze probeert sinds vandaag een beetje op haar beentjes te staan!!!!!! Weliswaar terwijl ze op haar buik op de bank ligt maar toch een  verbetering.

Hier wat foto's nog van de meiden:




2 opmerkingen:

  1. Aaah, fijn dat de dame op haar beentje gaat staan. Weer een stapje verder!!

    Ja, die uitdaging zet iedereen in beweging hè. Ik heb vandaag in de schoolbanken gezeten, maar er ligt een lapje voor morgen klaar voor een jurkje voor mezelf....

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen