maandag 11 juli 2011

Isis en UfO werk


Gisteren bezochten wij vrienden in Gorinchem. Isis had na 11 uur niet meer geslapen dus die was doodmoe met als gevolg dat ze zo in de auto zat.



Vanmorgen was er echter niets meer aan de hand en hadden we een blij en uitgeslapen Isis.

Vandaag beetje bezig geweest met wat UfO dingetjes die nog op de hoop lagen.
Allereerst mijn tulpjesjurk, moest een stuk lostornen (heel fijn met dun polyester.......) en dan kan ik daar binnenkort mee verder want ik denk wel dat het leuk wordt uiteindelijk.

Daarna onderkant van een tuniek voor Isis afgewerkt, tis niet helemaal wat ik in gedachten had maar goed het heeft een afgewerkt randje, maar een proberen welke steeksoort ik daar nou het beste voor kan gebruiken.
Morgen maar even kijken hoe het tuniekje staat en dan doe ik wel een foto ;)


Toen nog verder met dit pakje wat voor Isis bedoelt is maar ik vrees dat het niet gaat passen, morgen even checken met een passend pakje maar denk dat de lengte van het rompdeel te kort zal zijn.
Als dat zo is beland het weer op de stapel om te wachten tot het een broekje wordt.

1 opmerking:

  1. Wat kunnen kleintjes toch heerlijk een tukje doen in de auto. Zo jij bent ook lekker op dreef om allerlei projecten af te maken!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen