donderdag 21 juli 2011

Wat staat er op de planninglijst?

Allereerst een rokje voor een vriendin.
Dan nog een Pearl die al tijdje ligt te wachten om in elkaar gezet te worden en mijn tulpjesjurk die afgemaakt moet worden.
Dan nog spijkerbroekje voor Isis en een Unella top voor Emi die al klaar liggen om genaaid te worden.
En toen bedacht ik:

Jas voor mijzelf met flanellen voering, al ben ik niet helemaal zeker van de voering.

Jurk van de paneeltricot

Eerst lap strijken en dan de kimono achtige jurk ervan maken

Jurkje voor Emi

En deze heeft Emi zelf uitgezocht, ik wil een bellenblaasjurk mama, inmiddels heb ik ook een stuk voor de  onderjurk gevonden, roze met wit wordt die

Jurkje voor Isis en vuurdoop voor rimpelelastiek

En deze heeft Emi ook zelf uitgezocht, de roze gestreepte stof wordt het niet overigens, en deze ligt al geknipt te wachten. Ipv de ruches heb ik foute bandjes gezocht die ik hier denk ik leuk bij kan gebruiken.

Ik ben wel even zoet ;)

4 opmerkingen:

  1. Wauw, héél wat mooie plannen!!

    Mooie stofjes, en mooie modelletjes!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Poeh, jij hebt nogal wat op de planning staan zeg ;-)
    Maar wel hele leuke dingen. Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ben zelf voorlopig even zoet met een Mariluz voor Senna.

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en wat staat er nog meer op de planning...een tripje naar de ikea om een extra kast te kopen ? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ambitieus plan hoor. Hoe bedenkt die kleine het, een bellenblaas jurk. Pas toen ik het plaatje goed bekeek zag ik waarom ze hem zo noemt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen