maandag 18 juli 2011

5 van 7 is klaar!

Zojuist de laatste hand gelegd aan het jurkje uit Burda mei 2010.
Uiteindelijk bleken de knoopjes niet nodig, voor niets van die leuke knoopgaatjes zitten maken.....die heb ik dus ook niet opengesneden maar de knoopjes gewoon voor de sier erop gezet. Als ik het jurkje ook nog eens maak doen we dus geen knoopsgaatjes meer ;) En de schouderbanden hadden achteraf wel wat breder gemogen naar mijn idee. Verder had ik ook geen blinde rits meer liggen in een bijpassende kleur dus zit er een gewone rits in, dus ja een zichtbare rits onder mijn oksel ;) Arm dus maar naar beneden houden met dragen.
Misschien dat ik binnenkort het giletje er maar bijmaak dan zie je de schouderbandjes en de rits niet meer.



Foto is gemaakt met de zelfontspanner want er is nu niemand om een foto te maken.
Randje is de zelfkant van de stof, vond het wel leuk zo dus dacht ik doe lekker geen zoom.

6 ligt al te wachten om in elkaar gezet te worden, boardershorts en dan 7 wat of de tulpjesjurk of het rokje voor een vriendin wordt.

Vanmiddag nog lekker zitten bladeren in de boekjes op zoek naar patronen voor herfst/winter, met dit weer ook al handig.
Voor mijzelf aantal dingen uitgezocht, nu nog kijken voor de meiden want die kunnen ook wel een lading najaarspul gebruiken.

2 opmerkingen:

  1. Hij is weer leuk geworden. Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo, goed dat je het zegt... twee sluitingen maken is een beetje onzin, toch??

    Een lekker strandjurkje is het geworden... ik heb nog steeds geen leuk lapje gevonden... moet eens goed graven in mijn kast, hahaha!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen