woensdag 6 juli 2011

Wat gaan we maken? En waarvan?

Ook ik ben vandaag eens even gaan kijken wat ik zou kunnen gaan maken voor mijzelf uit de boekjes die ik hier heb liggen en welke stof ik daarvoor heb.

Hieronder de patronen:

Jurk 22 uit Knipmode juli 2011

Jurk 2a uit Knipmode juli 2011

Weer de keuzemenu jurk uit Knipmode juni 2011, hij blijft leuk

Jurk 19 uit Knipmode juli 2010

Modkid patroon Kyoto Misses

Vrees dat deze in ieder geval  afvalt wegens tekort aan stof, het is trouwens Voque 2960 een vintage model uit 1954

Jurk 128 uit Burda juni 2009

Weer de jurk uit Knipbijlage maart 2011, vorige was leuk maar niet helemaal naar mijn zin dus wie weet moet ik hem herkansen ;)


De stofjes die ik hiervoor zou kunnen gebruiken:

1. Stretch ruitjes
2. Katoen
3. Stretch

4. Katoen bloemetjes

5. Katoen ruit

6. Stretch

Wat denken jullie??