vrijdag 22 juli 2011

Sommige dagen.....

Beginnen supergoed met een blije Emi in haar nieuwe jurkje.

Vanmiddag stof geknipt voor de bellenblaasjurk en daar vanavond vol plezier aan begonnen.
Vond toevallig het perfekte biaisband nog in het doosje en net genoeg dus helemaal goed.
En toen had ik geen blinde rits meer......die is wel in bestelling samen met andere fournituren voor de geplande naaidingen maar goed daar heb ik nu niets aan.
Dus dit heb ik nu:

Een ondervoorpand met zakjes.

Afijn vol goede moed besloot ik toen de Unella top die al tijden ligt te wachten maar eens in elkaar te zetten.
Dat ging goed tot ik tot de ontdekking kwam dat ik maar 1 voorpand had geknipt..........ja ik weet het blond inderdaad.


Toen op jacht naar een geschikt restje van de bloemetjesstof........tuurlijk had ik die niet meer....
tot ik bedacht dat ik ooit een Elodie probeerde te maken met die stof......


Komt dan wel een naadje extra in het ondervoorpandje maar goed het is niet anders.
Pluspuntje is wel dat er in de Elodie nog een blinde rits zit en die kan dus prima bij het bellenblaasjurkje ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten