woensdag 27 juli 2011

De bellenblaasjurk in aktie en de BK 3026

Emi is dolblij met haar bellenblaasjurk.......ik ben er niet wild van maar dat was ik al niet toen ik het voorbeeld zag. Maar goed hij past en ze vind het een superjurk.




Ze ging zelfs poseren, das toch tijdje geleden ;)

Verder maakte ik vandaag omdat ze hem zo mooi vind, een jurk uit de laatste Bizzkids de 3026.
Ik vind het zelf een vreselijk ding maar met wat aanpassingen vind ik het nu toch wel een leuk jurkje geworden.
Heb er trouwens wel een ritsje in gezet voor de zekerheid.
Morgen eens even kijken of de schouderbanden zo een beetje goed vallen.



Mijn lijst tot zover;

Pearl; KLAAR
Unella Blomma: KLAAR
Bellenblaasjurk: KLAAR
Jas voor mij: gedeeltelijk geknipt
Broekje voor Isis: geknipt
Rokje met dino's
Tricot jurk voor mij
Kimono achtige jurk voor mij
Jurkje voor Emi met tricot mouwen
Jurkje voor Isis
BK 3026: KLAAR

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de jurkjes best leuk geworden. Zeker die uit de bizzkids. Ach, als de kleine dame in kwestie het zelf leuk vind, wie zijn wij dan ;-)

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Senna kijkt nu net mee, en zijn vind het mooi!

    BeantwoordenVerwijderen