vrijdag 29 juli 2011

Het resultaat van het gezwoeg en een broekje voor Isis

Zo de tricot jurk is af, het patroon is heel simpel maar het werken met tricot vergt wel wat oefening.
Hoe dan ook al het gezwoeg was het waard, ik ben erg blij met mijn nieuwe jurk en heb veel geleerd.




En aangezien het bruine ribbroekje van Isis wat ik maakte met hulp van een Roos patroon zo goed zit makte ik er nog eentje van een restje jeansstof.
Deze keer met wat extra accenten in de vorm van het stiksel.


Nu nog op de lijst:

- Tulpjesjurk afmaken
- Jas; stof geknipt, wacht op voering
- Rokje, stof geknipt
- Kimono-achtige jurk, wacht op pipingband
- Jurkje met tricotmouw
- Jurkje voor Isis, stof geknipt

3 opmerkingen:

  1. Leuke jurk. Staat je erg goed. Het broekje vind ik ook heel schattig. Heb je meer-kleurig garen gebruikt voor het doorstikken, of lijkt dat maar zo...
    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Broekje is doorgestikt met gewoon wit garen maar door het sierstiksel wat op sommige stukken dubbel genaait is lijkt het zo ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke zomerjurk. Het broekje is leuk met zo'n sierrandje... ik ben daar de laatste tijd ook meer mee bezig. Althans... ik vergeet het nu niet, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen