donderdag 23 juni 2011

Nieuwe stofjes

Vanmorgen werd er weer eens een doos stof bezorgd en wat erin zat viel niet tegen.
De leukste heb ik even gekiekt voor jullie:

Supermooie wol/acryl voor mijn jas, kleuren zijn in het echt heel fel

Katoentjes



Hele gave lap tricot en probeer dat maar eens mooi op de foto te krijgen met een dreumes in de buurt ;)

Verder had ik nog knalroze stof om Emi's jas te voeren, kobaltblauw voor trenchcoat maar misschien wordt het wel iets heel anders en een stuk even tricot wat helaas uitverkocht was.
Nu wachten tot er petrol/donker turquiose mantelstof is want daar wil ik mijn jas van maken.
Patronen van Voque zijn inmiddels onderweg, kon niet kiezen dus beide besteld.

2 opmerkingen:

  1. Mooie stoffen! Veel succes ermee en de resultaten zien we wel weer op je blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die paneel tricot zit ik ook al heel lang naar te kijken bij de stoffenkraam, maar ik weet niet wat ik er van moet maken. Ben benieuwd wat jij ervan maakt.

    BeantwoordenVerwijderen