woensdag 22 juni 2011

Emi maakt foto's van oa de Knip ballon jurk en begin van de jas

Ik heb Emi vandaag gevraagd of ze een foto van mijn jurk wilde maken..............dit stond er op de camera:






Commentaar van Emi, ja wilde ook Isis even op de foto zetten ;)
Nouja in ieder geval al ben ik onthoofd de jurk ziet er aan zo uit.

Vanavond heb ik een begin gemaakt met een nieuw UWYH jasje voor Isis. Patroon van Ottobre van vorig jaar.



Fluweel kocht ik ooit voor 3 euro en voering komt uit een stapeltje stof die de buurman een tijd terug gaf.



5 opmerkingen:

  1. Ook al ben je niet van top tot teen te zien, je jurkje is een pláátje! De rok blijft mooi staan en de ruit vind ik super. Lekker zomers!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja leuk is de jurk geworden!!!
    En het jasje wordt ook erg leuk, dat zie ik nu al.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige jurk, mooie pasvorm het staat je goed.

    BeantwoordenVerwijderen