maandag 20 juni 2011

Isis en winterjasplannen

Vandaag kreeg ik ineens inspiratie voor winterjassen...........
Voor Isis wil ik de jas uit Ottobre maken, die heb ik inmiddels ook geknipt in een wat dunnere versie om te kijken of het staat en dan kan ik hem later nog een keertje maken van bruine mantelstof met oranje bloempjes voering want dat heb ik nog liggen.
Deze versie wordt kleine bloempjesfluweel met lichtroze binnenkant.
Voor Emi heb ik een ABC patroon liggen en een Burdapatroon onderweg, stof heb ik nog bruin met fuchsia en turquoise ruiten, binnenkant heb ik vast ook nog wel een lapje voor ;)
Voor mijzelf wil ik de trenchcoat uit Sew maken, heb daar vandaag een jeansachtige blauwe stof voor besteld. Voor de winter is dat natuurlijk een beetje koud en ik denk dat ik daarvoor Vogue 8346 of de jas uit Ottobre 5-2010 wil maken.
Wordt dus vervolgd ;)

Isis heeft nogal last van krullen voor haar ogen dus dacht ik vandaag we doen een speldje in:
Zo lijkt het een nette dame maar bij het eten:


Daarna dus lekker in bad geweest.

Emi heeft vandaag een andere rolstoel gekregen, die andere was echt te groot. Morgen naar de kinderboerderij of bootjes kijken of weet ik wat maar in ieder geval lekker even eruit.

1 opmerking: