donderdag 9 juni 2011

Eerste tricotnaaiwerk, Soup-Xenia en Emi heeft een offday

Vandaag was Emi niet in een tophumeur, sipjes en niets was leuk. Hopelijk gaat het morgen weer wat beter.
Wel kreeg ze weer hele leuke kaarten en een prachtige tekening.
Superlief dat iedereen zo meeleeft en ons verrast met kaartjes etc.

Aangezien Emi nu niet zoveel heeft aan al die mooie prinsessenjurken en ik nog steeds eens een keertje iets van tricot moest proberen dacht ik weet je wat ik maak een Xenia van tricot.
Ik wilde niet meteen mijn mooie Farbenmix tricot gebruiken, stel je voor dat het een fiasco werd, dus besloot ik de soupstof te nemen. Was eigenlijk bedoelt als wikkeljurk voor mij maar misschien is het voor Emi ook wel veel leuker.
Ben niet ontevreden hoewel het niet perfekt is maar deze machine kan in ieder geval met tricot overweg.
Hopelijk binnenkort foto's van hoe het staat ;)


Ook nog een oproepje; we zoeken nog 4 Artiszegels dan is de kaart vol, iemand die ons blij kan maken??

2 opmerkingen:

  1. Heel goed gelukt voor een eerste tricot-projectje! Heel mooi stofje trouwens!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen