donderdag 30 juni 2011

Isis haar fluwelen jasje is af!

En Emi had vandaag een afspraak in het ziekenhuis.
Eerst weer een foto maken en toen de traumachirurg.
Liep ontzettend uit allemaal en duurde uren maar we hebben het weer gehad, chirurg was zeer tevreden het zag er allemaal goed uit. 
De kalk die er nu nog zit, die zeg maar een brug vormt om de breuk heen, zal langzaam maar zeker verdwijnen en dan is er gewoon een heel bot zeg maar.
Lopen kan nog wel een tijd duren, is heel normaal hoeven we ons geen zorgen om te maken. 
Over 5 weken weer terug komen.

En zojuist heb ik de laatste hand gelegd aan het fluwelen jasje voor Isis.
Ik ben er zo blij mee, helaas op de foto door de drukke print moeilijk te zien maar er zitten hele mooie plooien in.
De knoopsgaten gingen mis trouwens; nieuwe machine dus nog even uitvogelen en toen waren ze te klein.
Eentje scheurde al uit oops, paniek, maar grotere knoopsgaten erover heen genaaid en volgens mij zie je er zo goed als niets meer van.



Het patroon komt uit de Ottobre overigens en als het ook goed zit dan maak ik er nog eentje van chocoladebruine mantelstof met oranje/gele voering en accenten voor de winter.

4 opmerkingen:

  1. Wat een lief jasje. Ik zat zojuist nog mn Ottobres door te bladeren en toen viel mijn oog ook al op dit patroon - ben benieuwd hoe hij valt. Die van jou is in elk geval erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige jas! Echt heel mooi!
    Aan een jas heb ik mij nog niet durven wagen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de dokter tevreden is!! Dat is wel lekker om te horen.

    Wat een snoes van een jasje heb je gemaakt. Ik denk dat je die inderdaad wel vaker kan maken. En van een heel ander stofje is het toch weer een heel ander jasje.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen