dinsdag 21 juni 2011

Emi en een snel rokje van te weinig stof....

Allereerst wat foto'sa van Emi vandaag; beentje wordt inmiddels voorzichtig bewogen en ze is lekker even naar buiten geweest in een kleinere rolstoel.



Verder maakte ik vandaag een snel rokje met een patroon uit een oude Knip.
Vind het stofje zo leuk en dacht das wel geschikt voor dit rokje maar bij het knippen bleek dat ik tekort stof had.........opgelost door 1 achterpand haaks te knippen. Verder is het model niet helemaal perfect bij mij maar goed met shirtje erop toch best leuk geworden.





Vandaag ook jaspatroon voor Emi binnengekregen en nu bedenken welke ik ga maken: ABC 111 of Burda 9596.
Voor mijzelf twijfel ik tussen Vogue 8346 en Vogue 8465, denk wel dat ik beide patronen ga bestellen binnenkort want ik vind beide erg mooi.
Morgen wil ik beginnen met het naaien van het fluwelen jasje voor Isis.

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat Emi inmiddels haar beentje weer een beetje gebruikt.

    Een leuk rokje heb je gemaakt, en met die aparte stof is het helemaal niet erg, dat er een pand anders geknipt is.

    Fijne avond, groetjes Collie

    BeantwoordenVerwijderen