woensdag 4 juli 2012

Projekt tuin deel 5

De tuin groeit goed, althans de planten dan natuurlijk.

Vanmorgen weer een bosje radijsjes geplukt, zo leuk deze versie met witte onderkantjes.

Braam en wat radijs, munt, boon, biet en radijsjes.

Boon, courgette, radijs, biet en sla.

Ik vind mijn sla zo mooi ;) Lekker fris groen en knapperig.

Nog meer courgette en cherrytommaatjes.

Close-up van courgetteplant.

Kortom het gaat goed, vandaag of morgen wil ik nog bosui en pluksla planten en Emi wil heel graag roze pronkbonen ofzoiets ;) Dus tripje naar Groenrijk denk ik.

Verder ben ik bezig met een jurkje voor Emi, duurt allemaal wat langer tegenwoordig met Isis die geen middagdut meer doet.

En binnenkort even een review over de Seam Allowance Guide by Hollie.

En natuurlijk bij 50 volgers een give-away.......sta nog steeds op 41 ;)

2 opmerkingen:

  1. Ow wat ziet het er goed uit bij jou! Echt super leuk! En je sla wauw!!! Zo mooi en groot is ie bij mij echt nog niet hoor hhaha.
    Ow een give-away? leuk leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOoh, jij hebt groene vingers hoor!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen