zaterdag 7 juli 2012

Project tuin deel 6

Hier zo eigenlijk een verslagje van de nieuwe BuzzBox komen.......

Maar de box valt zo vreselijk tegen dat ik er niet veel tijd en blogruimte aan wil verspillen.
Laten we het erop houden dat het een doos met een paar samples is meer niet, hoewel er zaten nog een lading van die piepschuimdingetjes bij.

Maar genoeg dus daarover, vandaag besloot ik de tuin anders in te delen.
De zandbak zo naast de keukendeur gaf wel heel veel zand in huis dus ik besloot de boel om te gooien.

Het resultaat:

Op de plek van zandbak en speelhuis heb ik nu dus het zithoekje gemaakt.
Kussens zitten even niet op de stoelen voor de oplettenden onder ons ;)

Ook de tafel heb ik verplaatst, zolang we hem nog hebben moet ik er toch wat mee.

Hier zie je ook de nieuwe blauwe bakken en wat zaailingen.

De dames vinden het een fijn plekje zo tussen alle groente en fruit planten. 


En hier dan de speelhoek.

2 opmerkingen:

  1. Wat jammer dat de Buzzbox zo tegenviel. Heb ik hem voorbij laten gaan deze keer (achteraf dus maar goed...)

    Maar wel een superleuk "gezond" tuintje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen