dinsdag 31 juli 2012

Nieuwe speeltjes

Voor mijn verjaardag kreeg ik de zo gewensde ereader van Sony, wat een superleuk speeltje is dat zeg.
Momenteel lees ik De Hongerspelen en voor Emi heb ik Superjuffie erop staan.

Mijn 2de wens was een nieuwe fotocamera, eentje die meer mogelijkheden had dan mijn Canon en die mooiere filmpjes kan maken.

Na lang wikken en wegen koos ik voor de Samsung WB150F en die werd vandaag bezorgd.
Het is een camera met veel filtermogelijkheden en andere leuke creasnufjes.
Onderstaande foto's schoot er er vanmiddag mee toen ik even aan het testen was.




U ziet niet het mooiste panaroma maar goed was even om de functie te testen ;)

Morgen hopelijk beter weer en dus buitenfoto's.


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!! En leuk om zulke nieuwe "gadgets" te krijgen, waar je zo heerlijk van kan genieten!

    Leuke effecten zeg!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen