maandag 25 juni 2012

Give away......bijna!

Vandaag een broek met tuniek voor Isis getekend, moet nog uit stof geknipt en dan genaaid.
Jurk voor mijzelf moet nog genaaid en jurk voor Emi weet ik in ieder geval welk patroon en welke stof.
Das wat ik zeker af moet hebben voor mijn verjaardag komende maand ;)

Verder zie ik net dat ik momenteel 41 volgers heb.....

Bij 50 doe ik een give away!!

Wat de give away gaat zijn dat weet ik nog niet maar daar bedenk ik wel wat op.

Kortom bij 50 volgers meer info.

Had ook nog een rokje voor Emi in elkaar gezet.


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk rokje! Gaaf stofje, ik ben dol op uiltjes en óók op die kleuren!

    Sacha (zolderwerk.les-bastides.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk rokje en een leuk stofje heb je gebruikt! Supervrolijk!

    Leuk een give-away!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen