donderdag 7 juni 2012

Projekt tuin deel 3

We zijn de laatste dagen druk met de Avondvierdaagse maar hier is dan toch even een tuin update.

De houten tuinset is verkocht via mp en hier zijn vast 2 stoelen van de nieuwe set.
De rest, tafel en 2 stoelen, moeten we nog aanschaffen.
op tafel onder het net staat de aardbeiplant.

Zo'n tuin is een projekt voor het hele gezin.
Ik kocht kunstof bakken voor de planten maar daar moeten wel gaatjes in voor de afwatering.
Die boren Isis en Jan er graag in.

Voor de oplettenden; het zijn Ikea prullenbakken a 1,99 ;)
Verder kocht ik nog rechthoekige bakken bij Action voor 1,29.

De stand op dit moment:
Bramen: buiten in speciekuip
Aardbeien: buiten
Radijs: buiten in bak gezaaid, bij braam uitgezet en in de kamer uitgezet.
Bietjes: buiten uitgezet in bak en nog een bak buiten gezaaid.
Sla: in zaaibak ontkiemd aardig
Bonen: in zaaibak ontkiemd goed
Tomaat: in zaaibak begint te kiemen
Courgette: gisteren in zaaibak gezaaid.

Bonen courgette en tomaat komen in de prullenbakken te staan.
De sla daarvoor wil ik zo'n grote fel gekleurde plastic mand kopen.

Nouja wordt vervolgd ;)

2 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik dacht al dat is de prullenbak die Kirsten ook heeft staan op haar kamer.... Mooie stoelen heb je aangeschaft, die zullen vast heerlijk zitten... en als ik zo het lijstje bekijk, dan heb je al aardig wat staan of het is aan het ontkiemen!!

    Leuk hè, lekker meehelpen met papa!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen