vrijdag 1 juni 2012

MissFrodo test Bavaria 0,0% alc.

En de lekkerste versie is:

LEMON!

Voor Insiders test ik deze keer Bavaria zonder alcohol.
In mijn testpakket wit, rose, normaal en lemon.

Mijn voorkeur gaat uit naar lemon, heerlijk fris en zeker 'szomers daarom een lekker drankje.

De normale vind ik niet zo bijzonder; smaakt naar bier en als ik bier wil dan wil ik echt bier.
Rose is wel lekker maar voor mijn smaak iets te zoet.
Wit vind ik lekker met een schijfje limoen erin.

Hoe dan ook ben ik er tevreden over, heb wel eens eerder alcoholvrij geproefd maar vond het meestal niet lekker.
Nu vind ik dit ook geen bier bier zeg maar maar als gewoon verfrissend drankje zeker goed.

Ik heb nog een lading in de koelkast dus als je ook wilt proeven geef dan even een seintje ;)

2 opmerkingen:

  1. rose is veel lekkerder ;) lemon ook erg lekker hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben totaal geen bier mens maar denk dat ik de lemon ook eens ga proberen. Klinkt lekker maar ja vind limoen en citroen ook altijd al mega lekker hihi

    BeantwoordenVerwijderen