zaterdag 23 juni 2012

Een avondje uit

Normaal gesproken schrijf ik eigenlijk geen theater recensies,
maar deze keer maak ik een uitzondering.

Gisterenavond was ik op het KET festival, een eenakter-avond.
Een van de acts was Arjan Croonen.

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/OREc6Y-czgI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

En daar wil ik het even over hebben.

Deze act sprong m.i. met kop en schouders boven de anderen uit.

Van het emotionel verhaal over het ziekbed en overlijden van zijn schoonmoeder tot het hilarische p.i.j.p. lied; Arjan weet de aandacht vast te houden en zorgt voor een lach en een traan.

Helaas was ik er vorig jaar niet bij zijn eerste soloprogramma, tja ik was op vakantie, maar de volgende keer wil ik het echt niet missen.

Kortom een top show maar wel veel te kort.

Verder ga ik vanavond hopelijk lekker achter mijn machine om een rokje voor Emi te maken.
Die draagt ze zo graag dat mijn jurken maar even moeten wachten ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten