maandag 16 mei 2011

Weer een rokje klaar ;)

Deze keer met een fluwelen bandje erop, kon ik die techniek ook even testen.
Ligt er nog eentje klaar om genaaid te worden met vogeltjes en dan moet ik er nog 1 maar weet nog steeds geen maten dus die gaat nog wel even duren denk ik.

Verder ben ik mij aan het orienteren op locker gebied en/of luxere naaimachine.........van het weekend maar eens de speciaalzaak onveilig gaan maken.
Ideetjes tips etc graag want ik vind het lastig met zoveel keuze.

Verder ligt er een bloesje klaar om genaaid te worden, een Roos 5011 maar daar heb ik nog wit biaisband voor nodig dus dat moet even wachten, en nog een hele lijst andere dingen die ik graag wil maken.

1 opmerking:

  1. Wat ga jij supersnel! Dit rokje is alweer zo leuk! Dat is toch een superstofje, hé!

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen