woensdag 18 mei 2011

Elodie uitproberen, kinderarts en oorontsteking

Vandaag is Isis naar de kinderarts geweest ivm haar koemelkallergie.
We mogen gaan provoceren, beginnen met druppel melk op haar huid en als dat goed gaat theelepel melk per dag als dat goed gaat na een week eetlepel per dag etc etc. Als we merken dat het niet meer goed verdragen wordt terug naar de vorige dosis die wel goed ging en kijken of dat goed blijft gaan. Over 2 maanden moeten we even bellen tenzij het niet goed gaat natuurlijk.

Zelf heb ik oorontsteking, heb ik eigenlijk echt nooit tot afgelopen september en nu dus weer. Hoor nu aan een kant maar heb druppels die vorige keer goed hielpen en hopelijk doen ze dat nu ook weer.

Op naaigebied kan ik verder met de Roos 5011 want ik vond vandaag zowaar biaisband in de supermarkt!
En ik ben begonnen aan een Elodie, eerst patroon uitproberen.


Zitten wat schoonheidsfoutjes in en de mouwtjes zijn ook niet helemaal wat ze moeten zijn maar goed volgende keer gaat dat beter.
Bandje was een restje van dat stuk wat ik eergisteren op het kabouterrokje naaide, was net genoeg over dus dat kwam mooi uit.

3 opmerkingen:

  1. Die Elodie ziet er al leuk uit!
    En... van harte beterschap met die oorontsteking en succes met het overwinnen van de koemelkallergie.

    groetjes,
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk gaat je oorontsteking snel weer over! De elodie ziet er leuk uit! Het stofje vind ik helemaal geweldig! Heel lief....
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eoldie ziet er erg leuk uit!! Ga er binnenkort ook weer 1 maken.. Beterschap met je oorontsteking. Hopelijk gaat het snel over..

    BeantwoordenVerwijderen