zaterdag 21 mei 2011

Nieuwe machine, 2 niet zo geslaagde projekten en Isis

Vandaag bracht ik een bezoek aan Wildschut in Amsterdam om te kijken voor een lockmachine en een luxere naaimachine.
Al vrij snel bleek dat de lockmachine voor wat ik wilde nog niet nodig was en dat ik dan beter een luxe machine kon kopen die ook met tricot overweg kan en die locker kan dan altiid later nog een keer.
Na een Pfaff gezien te hebben en geprobeerd twijfelde ik nog steeds, de Husqvarna bleef voor mij toch de mooiste. En toen deed de dealer een supervoorstel met het gevolg dat de Husqvarna Viking Sapphire 875 maandag bij mij bezorgd wordt.
Voor de nieuwsgierigen dat is deze machine http://www.husqvarnaviking.com/nl/17053.htm

Isis blijkt dol op armbandjes......


Vandaag heb ik de verder verknasterde jurk naar een Roospatroon afgemaakt maar nog steeds niet echt naar mijn zin. Wie weet met een Xenia bovenkant dat dat leuker is.
Hoe dan ook vorige versie is beter maar toch een foto

En toen weer verder met Elodie, wat een ramp met dat elastiek zeg. Heb Destina 2 keer gemaakt zonder problemen dus geen idee waarom dit zo'n last geeft maar goed elastiek zit erin.
Uiteindelijk heb ik heel dun elastiek gepakt want anders bleef er niets van het bovenpand over.
Zoom moet er nog in maar morgen eerst maar eens even passen om te kijken of het er een beetje uitziet aan.



1 opmerking: