dinsdag 24 mei 2011

Nieuwe stofjes

Vandaag bracht de post een doos met:


Leuke goedkope stofjes ;)
Het blauwe is Bizzkids en ideaal voor een jas voor de dames
Ruitje links denk ik een Mariluz
Dan een dubbelzijdig voile wat helaas wat winterser is dan ik gehoopt had, wilde een Undine maken, ben nu niet meer zo zeker.
De tulpjesstof vind ik superleuk, is bedoeld voor Emi om een ABC 81 te maken maar vind het zo leuk dat ik voor mijzelf ook nog een stuk heb besteld.
Het ruitje is voor een jurk voor een van de meiden.

Vandaag ben ik begonnen met de jurk uit de nieuwe Knipmode, model 1A maar dan alleen de bovenkant gevoerd want ik had niet genoeg stof om te voeren, op de rits na is ie klaar en volgens mij is het een erg mooie jurk geworden maar goed nog even wachten op de foto als de rits erin zit.

1 opmerking: