zaterdag 7 mei 2011

Roos 2072

Een paar dagen geleden knipte ik voor beide dames een Roos 2072.
Voor Isis de A versie met banen en voor Emi de D versie.
Vandaag naaide ik eerst die jurk voor Isis maar ik vond de gekruiste bandjes niet mooi worden en de maat leek me ook niet echt passend.


 Dus ging ik zitten bedenken wat kan ik hier anders aan doen met de jurk voor Emi.
Van deze maak ik binnenkort wel een rok want de banen vind ik op zich wel erg leuk.






Ik besloot voor Emi de kruisbandjes niet te doen, gewoon voorpand nog een keer knippen met langere bandjes zodat er drukkertjes opkonden leek me wel wat. Wilde eerst gewoon de panden enkel doen en met bandje afwerken maar ja dan werden de bandjes te kort.



En toen erachter komen dat ik niet meer genoeg van de bloemstof had..................gelukkig had ik nog wat van het blauwe stipjes katoen wat ik voor de onderstukken had bedacht dus geknipt.
En toen dus in elkaar gezet, vind het er leuk uitzien en hoop dat het aan ook een succes is,zo ja dan gaan er zeker meer komen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten