maandag 2 mei 2011

Weer 2 rokjes klaar en wachten

En weer 2 rokjes klaar, zit op de helft nu


Verder schiet ik niet op, had Elodie besteld bij Naaipatronen.nl om te maken voor de dames voor een bruiloft maar krijg net bericht dat dat patroon in backorder staat en kan 1 tot enkele weken duren. Dus maar de vraag of het gaat lukken met die jurken.
Ook wacht ik met smart op mijn fourniturenbestelling, liggen een rokje en een jurkje klaar om genaaid te worden maar heb geen rood garen meer.
Hopelijk komt dat morgen met de post kan ik daar 'savonds mee verder en anders maar weer wat knippen denk ik ;)

2 opmerkingen:

  1. Deze rokjes zijn in ieder geval schattig! Hopelijk komt je bestelling snel binnen!
    Ik vind het ook altijd frustrerend om niet verder te kunnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat als een speer ,joh! Leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen