dinsdag 3 mei 2011

Undine, weer een simpel rokje en stofpech

Vandaag kwam mijn ma haar Undine (Farbenmix) ophalen.

Heb alleen foto's op model gedaan want deze tuniek moet je echt aan zien ;)
In ieder geval zit het goed en is mams blij.

Vanavond maakte ik weer een rokje, nu dus 5 van de 8 klaar.

En vandaag kreeg ik de stof die bedoeld was voor de trouwerij jurken, best mooi hoewel anders dan ik dacht maar goed had al ander model bedacht en dat moest lukken dus stof in de wasmachine zodat ik vanavond kon knippen.
En toen had het zilver losgelaten en waren de blauwe bloemen wazige vlekken geworden.
Het mag volgens mij niet met die jurkjes voor de trouwerij want alles zit tegen.
Afijn mailtje naar de winkel gestuurd en ik mocht wat anders uitzoeken, zeer netjes afgehandeld dus.
Wat het gaat worden? Hou deze blog maar in de gaten ;)

2 opmerkingen:

  1. Leuke kleding maak je. De rokjes serrie wordt een vrolijk geheel, zou leuk zijn alle kleintjes op een rij met de rokjes aan te zien.
    Sancho groet, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the ladies shirt and girls skirt! :)

    BeantwoordenVerwijderen