dinsdag 1 mei 2012

New Look 6457


Vorig jaar september aan begonnen na het zien van 
Had voor het witte deel een heel mooi damaststofje met zilverglitter op de kop getikt maar dat overleefde het persen niet, even niet over nagedacht dat dat niet tegen hoge temperaturen kan.
Afijn ik had geen wit voorhanden dus alles in mijn Zwitsalbox gedaan en gisteren besloten deze jurk toch maar eens af te maken.
En dat is dus gelukt, alleen nog ergens een wit riempje zien te scoren.

Patroonmaat:
Ik maakte weer een maat 10 maar heb behoorlijk wat ingenomen en denk dat het nog wat strakker moet.
Volgende keer een maat 8 denk ik.

Stofkeuze:
Gewoon katoen en das prima hoewel ik denk dat het van een stretchkatoen ook een heel gave jurk zou zijn, twijfel nog of ik de gok ga wagen met een lap die ik nog heb liggen.

Was het resultaat zoals op de plaatjes:
Ja.

Was het patroon duidelijk te volgen:
Ja het is een heel makkelijk patroon zonder gekke dingen.

Wat vind je NIET leuk aan dit patroon:
Behalve dan dat het nogal groot valt heb ik verder niets te klagen.

Aanpassingen die je gemaakt hebt:
Bovenstuk een fink eind ingenomen en een blinde rits gebruikt want dat vind ik mooier.

Nog een keer maken? Aanrader?
Er staan 5 versies op het patroon en ja ik wil er meer maken. Zeker een aanrader maar wel even goed de maat in de gaten houden want hij valt groot uit.

Stand: 69 stuks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten