dinsdag 8 mei 2012

Simplicity 2588

Wat ben ik blij met deze jurk!
Had de stof gekocht om een jurkje met elastiek onder de borsten en elastiek in de hals en mouwen te maken maar toen ik die klaar had bleek dat echt niet mooi te staan.
Jurk dus uitgehaald en met wat gepuzzel deze jurk eruit gehaald.
Volgens mij is dat een goede keus geweest ;)


Patroonmaat: 
Weer een maat 10 en dit partroon is van Project Runway, valt weer prima.

Stofkeuze:
Katoentje van het Stoffenspektakel a 3 euro de meter.

Wat het resultaat zoals op de plaatjes:
Ja valt mij niets tegen.

Was het patroon duidelijk te volgen:
Ja absoluut, wel wat zitten prutsen met de halslijn maar nu zit ie goed.

Wat vind je leuk aan dit patroon:
De vele keuzes; zonder mouwen, met mouwen, met plooitjes in de mouwen, extra brede halslijn, strikje, riem, etc etc.

Wat vind je NIET leuk aan dit patroon:
Patroon is helemaal mijn ding.

Aanpassingen die je gemaakt hebt:
Geen.

Nog een keer maken? Aanrader?
Zeker en vast!



Stand: 70 stuks.


6 opmerkingen:

  1. Hij is heel leuk! Staat je goed dit stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was misschien wel een hele klus om de eerst jurk uit te halen, maar wat een mooie jurk is het nu. Dat je er blij mee bent is te zien, je staat gewoon te strálen!!!

    Het modelletje is perfect voor jou. Helemaal top en je mag er gerust nog eentje maken hoor!

    Ik ga gelijk eens googlen naar het patroon, want als je één patroon met meerdere versies hebt is dat wel extra leuk.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je super, heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, staat je weer erg goed... Nu wordt het wel een tijd voor een beetje zon!

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker een hele leuke jurk geworden!

    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen