vrijdag 4 mei 2012

Plannen plannen plannen

Heel veel plannen....

Dit bracht de post gisteren, in America besteld voor 1,99 dollar per stuk ;)
Het patroon linksboven wordt een kersenjurkje voor Emi, die ernaast ga ik denk ik voor Isis maken en de rest is voor mijn zomergarderobe.

Ik bestelde ook een schortpatroon maar die kan ik nog niet showen.
Ik doe nl mee aan de apron swap, lootjes trekken en voor elkaar een schort maken en ik wil natuurlijk niet dat de verrassing er al af is.

Heel dun stofje, ramp om te knippen en dan moet ik het nog naaien ook maar vind het zo'n mooi stofje dat ik er extra mijn best op doe.

Van deze stof maakte ik een jurk die mij absoluut niet mooi stond.
Maar tja de stof vond ik te leuk om in de OIG bak te doen.
Jurk uitgehaald en uit de stof dus een andere jurk geknipt.

Stretchkatoen van Stoffenspektakel en een patroon wat ik al veel langer heb liggen.

Het wachten is op mijn bestelling vlieseline en naalden zodat ik het ook in elkaar kan zetten, draagt toch een stuk prettiger ;)

3 opmerkingen:

  1. Nou, je kunt voorlopig wel weer even vooruit ;-))) Leuke patronen heb je gekocht en wat een koopjes zijn dat trouwens.
    Ben benieuwd naar het resultaat, succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat veel mooie patronen.hoef je geen douane kosten te betalen?
    mag ik weten via welke website je hebt besteld?
    gr.janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor die patronen heb ik nog nooit extra kosten betaald, komt ook gewoon in een envelop en door de brievenbus.
      Deze keer bestelde ik hier; http://butterick.mccall.com/ regelmatig zijn er actieprijzen. Porto voor 7 patronen is 25 dollar.
      Bestel ook vaak hier http://www.sewingpatterns.com/ van akties mag je maximaal 10 patronen kopen en duurt lang voor je het hebt maar stuk voordeliger dan in Nederland.

      Verwijderen